SKTRAINS HVI10
NMBS I10 rijtuigen voor Train Simulator 2021 van DTG. Meer dan 35 varianten en 12 versies.
Beveiligde betaling via mollie
Beschrijving:
De NMBS I10 rijtuigen zijn rijtuigen van het type UIC-Z gebaseerd op de I6 rijtuigen ook bekend als Eurofirma of Europese standaardwagen.
De I10 rijtuigen werden ontworpen in 1984 en gebouwd op basis van de I6 rijtuigen omdat deze laatste te duur waren en een beperkte capaciteit hadden van 66 zitplaatsen tegen 86 voor de I10.
De NMBS zal in totaal 89 I10 rijtuigen bestellen waarvan :
-15 eerste klas.
-45 tweede klas zonder airconditioning.
-29 tweede klas met airconditioning.
Hun oorspronkelijke kleurstelling was de Europese C1 kleurstelling. In het begin van het jaar 2000, heeft de NMBS deze rijtuigen gemoderniseerd met de witte kleurstelling met blauwe strepen die wij "New-look" zullen noemen. Het interieur wordt ook vernieuwd, de stoffen van de zetels gaan van groen kunstleder voor de tweede klas en rode stof voor de eerste klas, naar "M6 type" stoffen. In 2021 verschijnt een eerste vernieuwde versie met dezelfde kleuren als de vernieuwde I6 wagens, we zullen het "refurbished" noemen, het interieur lijkt niet vernieuwd te zijn.
zijn vernieuwd.
Inbegrepen in dit pakket:
- I10 eerste klas rijtuig C1 repaint zonder airconditioning.
- I10 eerste klas rijtuig C1 repaint met airconditioning.
- I10 eerste klas rijtuig C1 repaint 200km/h met airco en yaw dumper.
- I10 tweede klasse rijtuig C1 repaint zonder airconditioning.
- I10 tweede klasse rijtuig C1 repaint met airconditioning.
- I10 tweede klasse rijtuig C1 repaint 200km/h met airco en yaw dumper.
- I10 eerste klas rijtuig Memling repaint zonder airconditioning.
- I10 eerste klas rijtuig Memling repaint met airconditioning.
- I10 eerste klas rijtuig Memling repaint 200km/h met airco en yaw dumper.
- I10 tweede klasse rijtuig Memling repaint zonder airconditioning.
- I10 tweede klasse rijtuig Memling repaint met airconditioning.
- I10 tweede klasse rijtuig Memling repaint 200km/h met airco en yaw dumper.
- I10 eerste klas rijtuig New-Look repaint zonder airconditioning.
- I10 eerste klas rijtuig New-Look repaint met airconditioning.
- I10 eerste klas rijtuig New-Look repaint 200km/h met airco en yaw dumper.
- I10 tweede klasse rijtuig New-Look repaint zonder airconditioning.
- I10 tweede klasse rijtuig New-Look repaint met airconditioning.
- I10 tweede klasse rijtuig New-Look repaint 200km/h met airco en yaw dumper.
- I10 eerste klas rijtuig Refurbished repaint zonder airconditioning.
I10 eerste klas rijtuig Refurbished repaint met airconditioning.
I10 eerste klas rijtuig Refurbished repaint 200km/h met airco en yaw dumper.
I10 tweede klasse rijtuig Refurbished repaint zonder airconditioning.
I10 tweede klasse rijtuig Refurbished repaint met airconditioning.
I10 tweede klasse rijtuig Refurbished repaint 200km/h met airco en yaw dumper.
- bestemmingsborden Vauban,IRIS, Luxembourg-LiegeG-Liers
Momenteel geen klantbeoordelingen.
Klanten die dit product aangeschaft hebben kochten ook...
SKTRAINS EMU package
Dit pakket bevat 2 motorstel en een livery pack.
Inhoud van het pakket:
- AM96
- AM96 livery pack
- AM86
SKTRAINS AM/MS 86
De MS86 is een elektrisch treinstel van de Belgische spoorwegmaatschappij NMBS, dat gebouwd werd in de periode 1986-1991 door BN Brugge in samenwerking met ACEC. Het is tweedelig en heeft aan beide kanten een stuurpost. Het is te herkennen aan de typische kopwanden, die de vorm van een duikbril hebben. Daarom wordt de MS86 ook de Duikbril genoemd. Een andere bijnaam is "Sprinter", de MS86 werd namelijk in de eerste plaats ontworpen voor L-treinverbindingen en heeft daarom een polyester behuizing die de trein veel lichter maakt en toelaat sneller te accelereren.
SKTRAINS HVM4
De M4-rijtuigen van de NMBS zijn UIC-rijtuigen die aan het einde van de jaren 1970 werden geproduceerd.
De serie M4 werd besteld samen met de meervoudige eenheden van serie 03 (AM-MS 80 / 82 / 83) om te voldoen aan de behoeften van het toekomstige IC-IR plan van 1984 en de grote elektrificatie van het net.
SKTRAINS HLE11-12
De locomotieven van de series 11 en 12 zijn rechtstreeks van deze locomotieven afgeleid, en hebben de nodige uitrusting (voor seingeving en elektrische spanning) om respectievelijk in Nederland en Frankrijk te kunnen rijden.
SKTRAINS HLE11-12-21-27...
De locomotieven van de serie 21 (NMBS) zijn elektrische locomotieven van de Belgische Spoorwegen (NMBS) die zijn uitgerust met thyristorchoppers om het vermogen bij het starten te moduleren. Ze zijn technisch zeer vergelijkbaar met de serie 27, maar met een lager vermogen.
De locomotieven van de series 11 en 12 zijn rechtstreeks van deze locomotieven afgeleid, en hebben de nodige uitrusting (voor seingeving en elektrische spanning) om respectievelijk in Nederland en Frankrijk te kunnen rijden.
SKTRAINS MR80 NEW LOOK (Vol2)
De serie 03 (of AM 80) EMU, vaker Break genoemd, zijn drievoudige treinstellen van de NMBS.
Ze kunnen maximaal 160 km/u rijden, zijn enkelspannig (3000 V) en hebben een goed acceleratie- en deceleratievermogen dankzij hun grotere vermogen dan de vorige serie.
De AM 80 kregen de bijnaam "Break", onder meer omdat hun ontwerp radicaal verschilde van wat de NMBS tot dan toe kende.