SKTRAINS HVI10
NMBS I10 rijtuigen voor Train Simulator 2021 van DTG. Meer dan 35 varianten en 12 versies.
Beveiligde betaling via mollie
Beschrijving:
De NMBS I10 rijtuigen zijn rijtuigen van het type UIC-Z gebaseerd op de I6 rijtuigen ook bekend als Eurofirma of Europese standaardwagen.
De I10 rijtuigen werden ontworpen in 1984 en gebouwd op basis van de I6 rijtuigen omdat deze laatste te duur waren en een beperkte capaciteit hadden van 66 zitplaatsen tegen 86 voor de I10.
De NMBS zal in totaal 89 I10 rijtuigen bestellen waarvan :
-15 eerste klas.
-45 tweede klas zonder airconditioning.
-29 tweede klas met airconditioning.
Hun oorspronkelijke kleurstelling was de Europese C1 kleurstelling. In het begin van het jaar 2000, heeft de NMBS deze rijtuigen gemoderniseerd met de witte kleurstelling met blauwe strepen die wij "New-look" zullen noemen. Het interieur wordt ook vernieuwd, de stoffen van de zetels gaan van groen kunstleder voor de tweede klas en rode stof voor de eerste klas, naar "M6 type" stoffen. In 2021 verschijnt een eerste vernieuwde versie met dezelfde kleuren als de vernieuwde I6 wagens, we zullen het "refurbished" noemen, het interieur lijkt niet vernieuwd te zijn.
zijn vernieuwd.
Inbegrepen in dit pakket:
- I10 eerste klas rijtuig C1 repaint zonder airconditioning.
- I10 eerste klas rijtuig C1 repaint met airconditioning.
- I10 eerste klas rijtuig C1 repaint 200km/h met airco en yaw dumper.
- I10 tweede klasse rijtuig C1 repaint zonder airconditioning.
- I10 tweede klasse rijtuig C1 repaint met airconditioning.
- I10 tweede klasse rijtuig C1 repaint 200km/h met airco en yaw dumper.
- I10 eerste klas rijtuig Memling repaint zonder airconditioning.
- I10 eerste klas rijtuig Memling repaint met airconditioning.
- I10 eerste klas rijtuig Memling repaint 200km/h met airco en yaw dumper.
- I10 tweede klasse rijtuig Memling repaint zonder airconditioning.
- I10 tweede klasse rijtuig Memling repaint met airconditioning.
- I10 tweede klasse rijtuig Memling repaint 200km/h met airco en yaw dumper.
- I10 eerste klas rijtuig New-Look repaint zonder airconditioning.
- I10 eerste klas rijtuig New-Look repaint met airconditioning.
- I10 eerste klas rijtuig New-Look repaint 200km/h met airco en yaw dumper.
- I10 tweede klasse rijtuig New-Look repaint zonder airconditioning.
- I10 tweede klasse rijtuig New-Look repaint met airconditioning.
- I10 tweede klasse rijtuig New-Look repaint 200km/h met airco en yaw dumper.
- I10 eerste klas rijtuig Refurbished repaint zonder airconditioning.
I10 eerste klas rijtuig Refurbished repaint met airconditioning.
I10 eerste klas rijtuig Refurbished repaint 200km/h met airco en yaw dumper.
I10 tweede klasse rijtuig Refurbished repaint zonder airconditioning.
I10 tweede klasse rijtuig Refurbished repaint met airconditioning.
I10 tweede klasse rijtuig Refurbished repaint 200km/h met airco en yaw dumper.
- bestemmingsborden Vauban,IRIS, Luxembourg-LiegeG-Liers
Momenteel geen klantbeoordelingen.
Klanten die dit product aangeschaft hebben kochten ook...
SKTRAINS AM/MS 86
De MS86 is een elektrisch treinstel van de Belgische spoorwegmaatschappij NMBS, dat gebouwd werd in de periode 1986-1991 door BN Brugge in samenwerking met ACEC. Het is tweedelig en heeft aan beide kanten een stuurpost. Het is te herkennen aan de typische kopwanden, die de vorm van een duikbril hebben. Daarom wordt de MS86 ook de Duikbril genoemd. Een andere bijnaam is "Sprinter", de MS86 werd namelijk in de eerste plaats ontworpen voor L-treinverbindingen en heeft daarom een polyester behuizing die de trein veel lichter maakt en toelaat sneller te accelereren.
SKTRAINS AM/MS 96
De MS96 (ook wel DMT, wat staat voor Draaistroommotor - Moteur Triphasé) is een type van elektrische treinstellen van de Belgische spoorwegmaatschappij NMBS. Ze zijn driedelig en hebben aan beide kanten een stuurpost. Ze zijn te herkennen aan het rubber aan de kopwanden; hierdoor kunnen twee, drie of vier stellen gekoppeld worden. Er is dan een doorloopmogelijkheid, de stuurpost klapt opzij om dit mogelijk te maken. De rubberneuzen zijn gebaseerd op Deense treinstellen van het type IC3, daarom wordt de MS96 ook wel de Deense Neus of platte neus genoemd. Ook wordt dit type treinstel weleens aangeduid met de meer spottende bijnaam wc-bril. De treinstellen beschikken over per rijtuig regelbare airconditioning, wat ze geschikt maakt voor lange afstanden.
SKTRAINS HLE11-12
De locomotieven van de series 11 en 12 zijn rechtstreeks van deze locomotieven afgeleid, en hebben de nodige uitrusting (voor seingeving en elektrische spanning) om respectievelijk in Nederland en Frankrijk te kunnen rijden.
SKTRAINS HLE18-19
De HLE18-19 locomotieven zijn locomotieven die de NMBS in 2006 bij Siemens heeft besteld.
Deze locomotieven zijn "ES 60 U3".
De serie 19 is uitgerust met automatische GF koppelingen.
SKTRAINS AM/MS 96 livery pack
Dit pakket biedt u de mogelijkheid om 28 varianten toe te voegen aan het product SKTRAINS AM/MS 96 .
/!\ Dit pakket vereist de SKTRAINS AM/MS 96 add-on die beschikbaar is op deze site. /!\
SKTRAINS HLD55 Geel
Bestuur een elektrische diesellocomotief type 55 in DTG's klassieke treinsimulator met deze add-on!
SKTRAINS HVI11
De I11 rijtuigen zijn moderne UIC-Z rijtuigen van de NMBS. Zij zijn geschikt voor snelheden tot 200 km/u. Ze zijn voorzien van airconditioning en bieden goede comfortomstandigheden met een geluidsniveau van slechts 65 dB bij 200 km/u.
SKTRAINS AM80 (Bordeaux &...
De serie 03 (of AM 80) EMU, vaker Break genoemd, zijn drievoudige treinstellen van de NMBS.
Ze kunnen maximaal 160 km/u rijden, zijn enkelspannig (3000 V) en hebben een goed acceleratie- en deceleratievermogen dankzij hun grotere vermogen dan de vorige serie.
De AM 80 kregen de bijnaam "Break", onder meer omdat hun ontwerp radicaal verschilde van wat de NMBS tot dan toe kende.