SKTRAINS HLE13 NMBS/SNCB V2
NMBS HLE 13 locomotief
Met deze add-on kunt u op een technisch conform niveau rijden met de essentiële procedures voor het starten en besturen van deze locomotief.
U kunt ook de besturing vereenvoudigen door de veiligheidssystemen uit te schakelen.
Beveiligde betaling via mollie
Algemene beschrijving
Deze locomotief is een dubbelspanningsvoertuig: 3 kVDC en 25 kVAC (en 1,5 kVDC gereduceerd vermogen).
Met een maximumsnelheid van 200 km/u, het wordt gebruikt op de netwerken van de NMBS, de CFL en de SNCF, en is toegelaten tot de stations van Roosendaal en Maastricht op het NS netwerk (Nederland).
Het heeft een vermogen van 5.600 kW (ongeveer 6.700 pk) en kan zowel zware goederentreinen op hoge snelheid naar het Groothertogdom Luxemburg als reizigers treinen verwerken.
De bak omvat twee stuurscabines en een centraal compartiment (elektrische uitrusting, pneumatische panelen, hulpuitrusting en eenheden).
De twee Belgische en Luxemburgse netwerken hebben twee verschillende HLE13 series in dienst:
40 voor België (nrs. 1 t/m 5, 21 t/m 35, 41 t/m 60)
20 voor het Groothertogdom (HLE3000) (nrs. 6 t/m 20 en 36 t/m 40).
Bron: Geschiedenis van de tractie in België (1981-2000) Deel 6 blz 95 en 97
Kenmerken
- Realistisch rijden
- TBL1 +
- TBL
- Dodemansknop
- Opgelegde snelheid
- Realistisch koplamp systeem
- Realistische geluiden
- Conforme markeringen en bewegwijzering
Niet compatibel met Train Simulator 2021 32-bit
Algemene kenmerken van de echte locomotief
Type : Bo Bo
Totale massa: 90 ton
Nummering: B 1301- 1360 en CFL 3001-3020
Een-uurlijks vermogen :
Tractie: 5.600 kW
Terugwinning: 3.000 kW
Rheostatisch: 2.500 kW
Spanning: 3 kVDC
25 kVAC 50 Hz
1,5 kVDC met beperkt vermogen
Maximumsnelheid: 200 km/u
Momenteel geen klantbeoordelingen.
Klanten die dit product aangeschaft hebben kochten ook...
SKTRAINS HLE11-12-21-27...
De locomotieven van de serie 21 (NMBS) zijn elektrische locomotieven van de Belgische Spoorwegen (NMBS) die zijn uitgerust met thyristorchoppers om het vermogen bij het starten te moduleren. Ze zijn technisch zeer vergelijkbaar met de serie 27, maar met een lager vermogen.
De locomotieven van de series 11 en 12 zijn rechtstreeks van deze locomotieven afgeleid, en hebben de nodige uitrusting (voor seingeving en elektrische spanning) om respectievelijk in Nederland en Frankrijk te kunnen rijden.
SKTRAINS HLD55 Geel
Bestuur een elektrische diesellocomotief type 55 in DTG's klassieke treinsimulator met deze add-on!
SKTRAINS HLD55 Blauw
Bestuur een elektrische diesellocomotief type 55 in DTG's klassieke treinsimulator met deze add-on!
SKTRAINS AM80 (Bordeaux &...
De serie 03 (of AM 80) EMU, vaker Break genoemd, zijn drievoudige treinstellen van de NMBS.
Ze kunnen maximaal 160 km/u rijden, zijn enkelspannig (3000 V) en hebben een goed acceleratie- en deceleratievermogen dankzij hun grotere vermogen dan de vorige serie.
De AM 80 kregen de bijnaam "Break", onder meer omdat hun ontwerp radicaal verschilde van wat de NMBS tot dan toe kende.
SKTRAINS HVI11
De I11 rijtuigen zijn moderne UIC-Z rijtuigen van de NMBS. Zij zijn geschikt voor snelheden tot 200 km/u. Ze zijn voorzien van airconditioning en bieden goede comfortomstandigheden met een geluidsniveau van slechts 65 dB bij 200 km/u.
SKTRAINS HVM4
De M4-rijtuigen van de NMBS zijn UIC-rijtuigen die aan het einde van de jaren 1970 werden geproduceerd.
De serie M4 werd besteld samen met de meervoudige eenheden van serie 03 (AM-MS 80 / 82 / 83) om te voldoen aan de behoeften van het toekomstige IC-IR plan van 1984 en de grote elektrificatie van het net.
SKTRAINS EMU package
Dit pakket bevat 2 motorstel en een livery pack.
Inhoud van het pakket:
- AM96
- AM96 livery pack
- AM86
SKTRAINS MR80 NEW LOOK (Vol2)
De serie 03 (of AM 80) EMU, vaker Break genoemd, zijn drievoudige treinstellen van de NMBS.
Ze kunnen maximaal 160 km/u rijden, zijn enkelspannig (3000 V) en hebben een goed acceleratie- en deceleratievermogen dankzij hun grotere vermogen dan de vorige serie.
De AM 80 kregen de bijnaam "Break", onder meer omdat hun ontwerp radicaal verschilde van wat de NMBS tot dan toe kende.