SKTRAINS AM80 (Bordeaux & Memling)
De serie 03 (of AM 80) EMU, vaker Break genoemd, zijn drievoudige treinstellen van de NMBS.
Ze kunnen maximaal 160 km/u rijden, zijn enkelspannig (3000 V) en hebben een goed acceleratie- en deceleratievermogen dankzij hun grotere vermogen dan de vorige serie.
De AM 80 kregen de bijnaam "Break", onder meer omdat hun ontwerp radicaal verschilde van wat de NMBS tot dan toe kende.
Beveiligde betaling via mollie
Het model geeft het visuele, fysieke en geluidsaspect van deze "BREAK"-motorwagen getrouw weer.
Naast de bovengenoemde aspecten volgt hier een niet-limitatieve lijst van de belangrijkste gereproduceerde functies:
Functionaliteit:
- MEMOR.
- TBL.
- TBL1+.
- VA (Dead Man System).
- Realistisch deursysteem ( le systèmes des portes à été intégralement scripté de manière plus réaliste a celui du jeu de base).
- Realistische geluiden.
- Specifieke geluiden van de motor bij lage grip ("Wheelslip" geluiden).
- Vermogen en stroomsterkte in overeenstemming met de werkelijkheid.
- Willekeurige storingen.
- Mogelijkheid om het veiligheidssysteem van de trein te isoleren, mogelijkheid om de aggregaten te isoleren in geval van schade.
- Automatische "DUR"-opening wanneer de stroomsterkte van de motor te hoog wordt (+515A).
- Koppelingsdetectiesysteem vanuit de cabine.
- Inbedrijfstelling volgens de werkelijkheid.
- Livery Memling beschikbaar in 3 versies (nieuw, normaal gebruik, einde levensduur).
- Livery in Bordeaux met 2 rijtuigen.
- Verschillende cabine afhankelijk van de trein ( HASLER MEMOR, DEUTA MEMOR, DEUTA TBL).
- Echte nummering en UIC-opschrift.
- Realistisch remsysteem (neutraal, overbelasting, remhendel met inkepingen en PBL, noodklep,...).
...
Momenteel geen klantbeoordelingen.
Klanten die dit product aangeschaft hebben kochten ook...
SKTRAINS HLE11-12-21-27...
De locomotieven van de serie 21 (NMBS) zijn elektrische locomotieven van de Belgische Spoorwegen (NMBS) die zijn uitgerust met thyristorchoppers om het vermogen bij het starten te moduleren. Ze zijn technisch zeer vergelijkbaar met de serie 27, maar met een lager vermogen.
De locomotieven van de series 11 en 12 zijn rechtstreeks van deze locomotieven afgeleid, en hebben de nodige uitrusting (voor seingeving en elektrische spanning) om respectievelijk in Nederland en Frankrijk te kunnen rijden.
SKTRAINS AM/MS 96 livery pack
Dit pakket biedt u de mogelijkheid om 28 varianten toe te voegen aan het product SKTRAINS AM/MS 96 .
/!\ Dit pakket vereist de SKTRAINS AM/MS 96 add-on die beschikbaar is op deze site. /!\
SKTRAINS AM/MS 96
De MS96 (ook wel DMT, wat staat voor Draaistroommotor - Moteur Triphasé) is een type van elektrische treinstellen van de Belgische spoorwegmaatschappij NMBS. Ze zijn driedelig en hebben aan beide kanten een stuurpost. Ze zijn te herkennen aan het rubber aan de kopwanden; hierdoor kunnen twee, drie of vier stellen gekoppeld worden. Er is dan een doorloopmogelijkheid, de stuurpost klapt opzij om dit mogelijk te maken. De rubberneuzen zijn gebaseerd op Deense treinstellen van het type IC3, daarom wordt de MS96 ook wel de Deense Neus of platte neus genoemd. Ook wordt dit type treinstel weleens aangeduid met de meer spottende bijnaam wc-bril. De treinstellen beschikken over per rijtuig regelbare airconditioning, wat ze geschikt maakt voor lange afstanden.
SKTRAINS HVI10
NMBS I10 rijtuigen voor Train Simulator 2021 van DTG. Meer dan 35 varianten en 12 versies.
SKTRAINS MR80 NEW LOOK (Vol2)
De serie 03 (of AM 80) EMU, vaker Break genoemd, zijn drievoudige treinstellen van de NMBS.
Ze kunnen maximaal 160 km/u rijden, zijn enkelspannig (3000 V) en hebben een goed acceleratie- en deceleratievermogen dankzij hun grotere vermogen dan de vorige serie.
De AM 80 kregen de bijnaam "Break", onder meer omdat hun ontwerp radicaal verschilde van wat de NMBS tot dan toe kende.
SKTRAINS HLE13 NMBS/SNCB V2
NMBS HLE 13 locomotief