- Niet op voorraad
SKTRAINS HVM4
De M4-rijtuigen van de NMBS zijn UIC-rijtuigen die aan het einde van de jaren 1970 werden geproduceerd.
De serie M4 werd besteld samen met de meervoudige eenheden van serie 03 (AM-MS 80 / 82 / 83) om te voldoen aan de behoeften van het toekomstige IC-IR plan van 1984 en de grote elektrificatie van het net.
Beveiligde betaling via mollie
Inhoud:
- 10 bordeaux en new-look varianten
- Originele en huidige cabine
- Rijtuigtype Adx, A, AD, BDK en B
Kenmerken:
- Realistisch rijden
- TBL1 +
- DodemansknopOpgelegde snelheid
- Realistisch koplamp systeem
- Realistische geluiden
- Conforme markeringen en bewegwijzering
- GSM-R
- Willekeurig openen van de deuren van de baggage gedeelte
Momenteel geen klantbeoordelingen.
Klanten die dit product aangeschaft hebben kochten ook...
SKTRAINS HLE18-19
De HLE18-19 locomotieven zijn locomotieven die de NMBS in 2006 bij Siemens heeft besteld.
Deze locomotieven zijn "ES 60 U3".
De serie 19 is uitgerust met automatische GF koppelingen.
SKTRAINS AM/MS 96 livery pack
Dit pakket biedt u de mogelijkheid om 28 varianten toe te voegen aan het product SKTRAINS AM/MS 96 .
/!\ Dit pakket vereist de SKTRAINS AM/MS 96 add-on die beschikbaar is op deze site. /!\
SKTRAINS MR80 NEW LOOK (Vol2)
De serie 03 (of AM 80) EMU, vaker Break genoemd, zijn drievoudige treinstellen van de NMBS.
Ze kunnen maximaal 160 km/u rijden, zijn enkelspannig (3000 V) en hebben een goed acceleratie- en deceleratievermogen dankzij hun grotere vermogen dan de vorige serie.
De AM 80 kregen de bijnaam "Break", onder meer omdat hun ontwerp radicaal verschilde van wat de NMBS tot dan toe kende.
SKTRAINS HVI11
De I11 rijtuigen zijn moderne UIC-Z rijtuigen van de NMBS. Zij zijn geschikt voor snelheden tot 200 km/u. Ze zijn voorzien van airconditioning en bieden goede comfortomstandigheden met een geluidsniveau van slechts 65 dB bij 200 km/u.
SKTRAINS AM/MS 86
De MS86 is een elektrisch treinstel van de Belgische spoorwegmaatschappij NMBS, dat gebouwd werd in de periode 1986-1991 door BN Brugge in samenwerking met ACEC. Het is tweedelig en heeft aan beide kanten een stuurpost. Het is te herkennen aan de typische kopwanden, die de vorm van een duikbril hebben. Daarom wordt de MS86 ook de Duikbril genoemd. Een andere bijnaam is "Sprinter", de MS86 werd namelijk in de eerste plaats ontworpen voor L-treinverbindingen en heeft daarom een polyester behuizing die de trein veel lichter maakt en toelaat sneller te accelereren.
SKTRAINS HLD55 Blauw
Bestuur een elektrische diesellocomotief type 55 in DTG's klassieke treinsimulator met deze add-on!