- Niet op voorraad
SKTRAINS HVI11
De I11 rijtuigen zijn moderne UIC-Z rijtuigen van de NMBS. Zij zijn geschikt voor snelheden tot 200 km/u. Ze zijn voorzien van airconditioning en bieden goede comfortomstandigheden met een geluidsniveau van slechts 65 dB bij 200 km/u.
Beveiligde betaling via mollie
Kenmerken
- Realistisch rijden
- TBL1 +
- TBL
- Dodemansknop
- Opgelegde snelheid
- Realistisch koplamp systeem
- Realistische geluiden
- Conforme markeringen en bewegwijzering
- Autostart ( CTRL+Z)
Momenteel geen klantbeoordelingen.
Klanten die dit product aangeschaft hebben kochten ook...
SKTRAINS Belgium...
Dit pakket bevat alle Belgische locomotieven die we hebben geproduceerd.
Met dit pakket bespaart u +- 35€.
SKTRAINS HLE11-12-21-27...
De locomotieven van de serie 21 (NMBS) zijn elektrische locomotieven van de Belgische Spoorwegen (NMBS) die zijn uitgerust met thyristorchoppers om het vermogen bij het starten te moduleren. Ze zijn technisch zeer vergelijkbaar met de serie 27, maar met een lager vermogen.
De locomotieven van de series 11 en 12 zijn rechtstreeks van deze locomotieven afgeleid, en hebben de nodige uitrusting (voor seingeving en elektrische spanning) om respectievelijk in Nederland en Frankrijk te kunnen rijden.
SKTRAINS MR80 NEW LOOK (Vol2)
De serie 03 (of AM 80) EMU, vaker Break genoemd, zijn drievoudige treinstellen van de NMBS.
Ze kunnen maximaal 160 km/u rijden, zijn enkelspannig (3000 V) en hebben een goed acceleratie- en deceleratievermogen dankzij hun grotere vermogen dan de vorige serie.
De AM 80 kregen de bijnaam "Break", onder meer omdat hun ontwerp radicaal verschilde van wat de NMBS tot dan toe kende.
SKTRAINS HLE18-19
De HLE18-19 locomotieven zijn locomotieven die de NMBS in 2006 bij Siemens heeft besteld.
Deze locomotieven zijn "ES 60 U3".
De serie 19 is uitgerust met automatische GF koppelingen.
SKTRAINS AM80 (Bordeaux &...
De serie 03 (of AM 80) EMU, vaker Break genoemd, zijn drievoudige treinstellen van de NMBS.
Ze kunnen maximaal 160 km/u rijden, zijn enkelspannig (3000 V) en hebben een goed acceleratie- en deceleratievermogen dankzij hun grotere vermogen dan de vorige serie.
De AM 80 kregen de bijnaam "Break", onder meer omdat hun ontwerp radicaal verschilde van wat de NMBS tot dan toe kende.
SKTRAINS AM/MS 96
De MS96 (ook wel DMT, wat staat voor Draaistroommotor - Moteur Triphasé) is een type van elektrische treinstellen van de Belgische spoorwegmaatschappij NMBS. Ze zijn driedelig en hebben aan beide kanten een stuurpost. Ze zijn te herkennen aan het rubber aan de kopwanden; hierdoor kunnen twee, drie of vier stellen gekoppeld worden. Er is dan een doorloopmogelijkheid, de stuurpost klapt opzij om dit mogelijk te maken. De rubberneuzen zijn gebaseerd op Deense treinstellen van het type IC3, daarom wordt de MS96 ook wel de Deense Neus of platte neus genoemd. Ook wordt dit type treinstel weleens aangeduid met de meer spottende bijnaam wc-bril. De treinstellen beschikken over per rijtuig regelbare airconditioning, wat ze geschikt maakt voor lange afstanden.
SKTRAINS HLE13 NMBS/SNCB V2
NMBS HLE 13 locomotief