SKTRAINS HLD55 Geel
Bestuur een elektrische diesellocomotief type 55 in DTG's klassieke treinsimulator met deze add-on!
Beveiligde betaling via mollie
Het model geeft het visuele, fysieke en geluidsaspect van dit type 55 dieselelektrische locomotief getrouw weer.
Naast de bovengenoemde aspecten volgt hier een niet-limitatieve lijst van de belangrijkste gereproduceerde functies:
Feature:
- MEMOR.
- TBL1+.
- VA (automatische stand-by).
- Realistische geluiden.
- Vermogen en stroomsterkte conform de werkelijkheid (met gesimuleerd motorkoppel).
- Mogelijkheid om het beveiligingssysteem van de trein te isoleren.Gesimuleerd koelsysteem (temperatuur, ventilatoren,...).
- Inbedrijfstelling conform de werkelijkheid.
- Verschillende cabines afhankelijk van de trein (Groene cabine, Memor cabine, TBL1+ cabine).
- Echte nummering en UIC-inscriptie.
- Geavanceerd deeltjessysteem (verbrandingsrook).
- Realistisch remsysteem.
Varianten in dit pakket:
- 5502
- 5503
- 5504
- 5507
- 5508
- 5513
- 5514
- 5515
- 5517
- 5518
- 5520
- 5521
- 5522
- 5524
- 5525
- 5526
- 5527
- 5528
- 5530
- 5532
- 5533
- 5534
- 5535
- 5536
- 5537
- 5538
- 5539
- 5541
- Drie exterieurvarianten (volledige sneeuwploeg, vereenvoudigde sneeuwploeg en zonder sneeuwploeg (alleen op 5518, 22 en 30).
- Normale textuur en winter met sneeuw variant.
Officiële releasedatum: Vrijdag 14 april 2023.
Momenteel geen klantbeoordelingen.
Klanten die dit product aangeschaft hebben kochten ook...
SKTRAINS HVI11
De I11 rijtuigen zijn moderne UIC-Z rijtuigen van de NMBS. Zij zijn geschikt voor snelheden tot 200 km/u. Ze zijn voorzien van airconditioning en bieden goede comfortomstandigheden met een geluidsniveau van slechts 65 dB bij 200 km/u.
SKTRAINS AM/MS 86
De MS86 is een elektrisch treinstel van de Belgische spoorwegmaatschappij NMBS, dat gebouwd werd in de periode 1986-1991 door BN Brugge in samenwerking met ACEC. Het is tweedelig en heeft aan beide kanten een stuurpost. Het is te herkennen aan de typische kopwanden, die de vorm van een duikbril hebben. Daarom wordt de MS86 ook de Duikbril genoemd. Een andere bijnaam is "Sprinter", de MS86 werd namelijk in de eerste plaats ontworpen voor L-treinverbindingen en heeft daarom een polyester behuizing die de trein veel lichter maakt en toelaat sneller te accelereren.
SKTRAINS HLE13 NMBS/SNCB V2
NMBS HLE 13 locomotief
Met deze add-on kunt u op een technisch conform niveau rijden met de essentiële procedures voor het starten en besturen van deze locomotief.
U kunt ook de besturing vereenvoudigen door de veiligheidssystemen uit te schakelen.
SKTRAINS MR80 NEW LOOK (Vol2)
De serie 03 (of AM 80) EMU, vaker Break genoemd, zijn drievoudige treinstellen van de NMBS.
Ze kunnen maximaal 160 km/u rijden, zijn enkelspannig (3000 V) en hebben een goed acceleratie- en deceleratievermogen dankzij hun grotere vermogen dan de vorige serie.
De AM 80 kregen de bijnaam "Break", onder meer omdat hun ontwerp radicaal verschilde van wat de NMBS tot dan toe kende.
SKTRAINS AM80 (Bordeaux &...
De serie 03 (of AM 80) EMU, vaker Break genoemd, zijn drievoudige treinstellen van de NMBS.
Ze kunnen maximaal 160 km/u rijden, zijn enkelspannig (3000 V) en hebben een goed acceleratie- en deceleratievermogen dankzij hun grotere vermogen dan de vorige serie.
De AM 80 kregen de bijnaam "Break", onder meer omdat hun ontwerp radicaal verschilde van wat de NMBS tot dan toe kende.
SKTRAINS HLE18-19
De HLE18-19 locomotieven zijn locomotieven die de NMBS in 2006 bij Siemens heeft besteld.
Deze locomotieven zijn "ES 60 U3".
De serie 19 is uitgerust met automatische GF koppelingen.